کد پرچم
کد پرچم
مانوچو :" با رونالدو موسیقی آنگولایی می خواندیم !"
Online User
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 13:11 | نویسنده : hassan7

 مانوچو ، در بهترین روزهایش در وایادولید بسر می برد . این بازیکن آنگولایی بی تاب تقابل با دوستش کریستیانو در بازی امشب است . 
وی در مورد تقابل با رئال گفت :" رئال مدافع عنوان قهرمانی است ، یکی از بهترین تیمهای جهان است و هر بازیکنی دوست دارد در چنین بازیهایی حاضر باشد . می خواهیم بازی زیبایی داشته باشیم تا هواداران پس از دو سال حضور در دسته دوم لذت ببرند . " 
مانوچو در مورد رویارویی با کریستیانو گفت :" در یونایتد با او ملاقات داشتم که با هم خیلی نزدیک بودیم چرا که پرتغالی صحبت می کردیم . خوش شانس هستم که کریستیانو دوست من است و با هم رفاقت داریم . او شخصیت فوق العاده ای دارد که نمره اش بیست است . شاید وجهه اش در زمین را برخی نامناسب بدانند اما به نظرم این حاصل از جاه طلبی اوست چرا که می خواهد برنده باشد و برایش تلاش می کند . او نامبر وان است . طبیعی است که برخی با او رفیق تر باشند و برخی نه . " 
وی در این باره که گفته می شد مانوچو و رونالدو قرار است با هم یک آلبوم موسیقی کار کنند هم با خنده گفت :" راستش خبرش پخش شد اما انجام نشد . با هم گاهی موسیقی آنگولایی می خواندیم . با توجه به زبانمان که پرتغالی بود با هم ارتباط زیادی در زمین و بیرون آن داشتیم . غذاهای کشورهایمان هم خیلی به هم شبیه بود . او خیلی شوخی می کرد و کار با توپش هم عالی بود . مدتهاست که با هم حرف نزده ایم اما امشب فرصتش است . " وی همچنین افشا کرد که دوست دارد که رونالدو به توپ طلا برسد
.
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/08/primera/1354926085_796302_1354926128_noticia_normal.jpg